9/8 måndag.

Tröttis måndag :(
Väntar på att det ska smälla till och ringa hysteriskt, än så länge är det lugnt. Bussen imorrse var full, tåget var fullt och Metro är tillbaka efter sommaruppehåll. Det känns som ett tydligt tecken på att sommaren är över. Plus att dom skriver hur man ska slippa depression efter semestern :P

I lördags hade vi vår nyskapade tradition, midsummerfish-party! Vi började dagen med att provdyka i poolen. Det var grymt, jag var helt överlycklig och simmade runt, runt, runt :) Sen började midsommarfirandet. Jag, Emma och Veronica gjorde en stång, vi åt midsommarlunch, drack nubbe, sjöng visor och körde 5 kamp. Efter någon timme tog midsommar slut. Vi bytte om och ändrade alla dekorationer inför kräftskivan. Samma sak där, vi åt kräftor och allt som hör till, nubbade och sjöng. Hmmm, undra hur Devins första upplevelse med svenska traditioner var :P Resten av kvällen och natten blev det party, dans, shots, pladder, dart, mys ute på altanen och ett hysteriskt skrattanfall innan läggdags. Jag tyckte att det var en fantastisk dag, kväll och natt :)

Har huuur mycket kort som helst så jag ska lägga upp lite sen. Ska även försöka samla in korten från de andra också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback