efter 7 månader..

Jag kan inte förklara hur mycket jag längtar till nästa vecka, älskade semester då är du min!! Vi var ju i Thailand 2,5 veckor i början av sommaren men det var så länge sen så det känns knappt som att vi var där. Och solbrännan som bevisar det har ju börjat försvinna. Hoppas på lite sol till de två kommande veckorna!

Efter ca 7 månader sker det! Vi ska köpa en ny spis! I 7 månader har vi klarat oss utan en ugn men nu får det fasen vara nog. Så efter jobbet åker vi på en gång, woho! Sen ska jag laga ugnsmat varje dag, så mycket som jag inte kunnat gjort! Vi ska även åka till Sova och prova lite fler sängar :)

Sen vill jag kolla nya tapeter till köket, göra klart staketet på Brynolf, köpa en liten tränings mp3 och en ny, liten dator som man lätt kan ha med sig. Vad man vill mycket hela tiden.. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback