Regnig dag i norrland.

Idag blir det minsann inge mobilblogg utan på riktigt :)
Anledningen till att vi har med datorn till norrland är att Johan måste ha den för att plugga inför teoriprovet nästa onsdag. Och till vår stora lycka kom vi då på att vi även har spotify! Och jag kan uppdatera mig lite snabbt om vad vännerna där hemma sysslar med :) Eller som nu, Johan är ute med sin pappa och övningskör, klart jag ska blogga!

Idag är det inte alls fint väder här uppe :( Vi åkte in till Sundsvall strax innan 1 för att gå på marknad. Kom därifrån med två skärp, en vitlökssalami, vitlöksost, salta rämmar. Varför köper man bara massa mat på marknader? :P Ikväll ska vi äta middag på campingen och kanske fiska lite.

Men nu ska jag passa på att titta på Twilight och dricka viiiin :)
Måste spana lite på veckans väder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback