Sandnäset förberedelser.

Igår var det fullt ös hela kvällen. När klockan var 22.30 satte vi oss och kollade på Dexter, när det var slut en timme senare stökade vi runt till kl 12 då vi stupade i säng. Då hade vi packat i stort sätt allt inför idag, tvättat massor, lagat kycklingmiddag, rullat och stekt 1 kg köttbullar, diskat ett berg av disk eftersom vårt diskmedel tog slut i helgen. Det lät visst inte som så mycket men vi höll ju på en evighet, just det, en timmes duschande också, hihi.

När Johan var ute och övningskörde svängde dom förbi Centrum. Han köpte jeansen åt mig som jag kollade på i söndags, supertuffa! Så med tre nya byxor är jag redo inför hösten! Sen fick jag en present, en rosa mp3!! Jag har tänkt köpa en sån länge för att ha när jag tränar och nu fick jag en sån för att "jag älskar dig" :) Så jag slängde in massa bra löpmusik på den igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback