buset som inte gick :(

Jag tänkte busa lite och titta på ett avsnitt av the hills. Alltså är det väldigt lugnt idag :) Men märker att mina I-pod lurar inte går att koppla in i datorn, det går ju på min hemma.. Så jag ska försök hitta nya lurar eller någon form av addapter. Men annars har jag annat bus att leka med, hihi.

Efter jobbet idag ska jag hämta upp paketet från Hm och sen hoppas jag verkligen att jag hinner en sväng till Ikea! Sen blir det tacos och vin hos Emma :) Sen tänkte jag meddela henne att jag ska sova där så vi kan åka hem till mig imorrn för tjejdag och kväll! Dvs om hon vill åka med mig på alla mina små ärenden. Matinhandling, systemet shopping, siba och sörab.   

Jag vill göra mig partysnygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback