16/8 måndag.

Måndag, en vääääldigt trött men bra måndag! Jobbar idag, halva dagen imorrn och sen beger vi oss upp till skogarna i Norrland! Johan tycker inte Sundsvall räknas till Norrland men det tycker jag, så så är det :) Räknar just nu ner minutrarna till min lunch. Nu är det 87 minuter kvar. 

Har haft en jättebra helg, igen :) I fredags tog jag min lilla discobil till Emma. Vi åt tacos, drack vin, spelade Rappakalja (måste köpa!!) och senare på kvällen invarderade vi festlokalens veranda där vi babbla, babbla, babbla, lyssnade musik och rökte vattenpipa :) Framåt småtimmarna gick vi in, moffade chips och dipp och hoppade sen i kojs.

Sov över hos Emma och i lördags åkte hon och jag runt på lite ärenden. Systemet, Ikea och Ica, resten har jag sparat till idag.. Vi förberede inför kvällen då Veronica kom och vår tjejkväll slog igång. Trerätters, skumpa, vin, ostbricka, spel, partymusik, ljus och en jäkla massa pladder. Herregud vi har inte haft en riktig, riktig tjejkväll vi tre på tre år! Timmarna tickade på snabbt och vid 4 la vi oss, denna natt var det dags för Emma att premiär sova hos mig :)

Igår hade vi både en lugn men effektiv dag. Åkte en tur till Centrum där jag köpte ett par nya högtalare till I-poden. Sen tog vi en tur till Sätra, fikade vid vattnet och kastade macka. Kom hem, åt middag hos Johans päron, städade lite, såg på film och bakade bröd.

En fullspeckad helg och idag har vi 1000 saker att fixa. Sen ser jag fram emot två lugna veckor :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback