17/8 tisdag.

Idag har jag så ont i ryggen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det värker när jag andas in för djupt, tror inte riktigt att det ska vara så.. Hjälper det med massage eller måste jag gå till naprapaten, jag tycker det är läskigt! Jag mår illa när jag blir tvingad att knäcka Johans tår :P så om någon knäcker ryggen på mig lär jag väl kräkas!

13.30 slutar jag idag, tjohoooo! Då ska jag till systemet en sväng, handla massa mat, hämta lite saker hos pappa, hämta upp Johan, packa bilen och sen köra 5 timmar till Sandnäset! Finaly!

   

Hoppas på några soliga dagar så man kan ligga på stranden :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kiropraktorer som knäcker, inte naprapater... naprapater fokuserar på muskler, kiropraktorer på ryggraden och leder.

2010-08-17 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback