planeringen är på topp!

Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puuuussss :)

Det är långtråkigt att jobba. Man blir ju bara sugen på glass hela tiden, och det blir jag ju aldrig i vanliga fall. Livsfarligt att ha en stor glassbox fylld med Dumleglass, Mars mm i köket! Smäll på handen Camilla, inge glass!

På lunchen var jag och handlade lite roliga småsaker. Två glas till mina nya ljus, iskubspåsar formade som hjärtan, kräfthattar och plastnubbeglas till på lördag. Femkampslekarna är också klara. Tänkte kopiera upp massa sånghäften när jag kommer hem så är det också klart. Sen ska jag bara försöka lösa det här med midsommarkransarna, har en liten ide så jag måste åka ut på en liten shoppingrunda! Me like planning :)  

Ikväll blir det till att gå hem till Baffe och leka lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback