8 kg känns :)

Ont i hela kroppan har jag, 8 kilos hantlarna satte sina spår lite var stans :) Jag älskar att gymma, jag älskar att öka vikterna och känna att jag fortfarande kan och jag älskar hur jag mår när jag går därifrån. Så frågan är då.. Varför ska det vara så jäkla svårt att ta sig dit, jag förstår inte riktigt.. Men ikväll blir det Zumba och lite gymmandes innan det.

En av mina fina manikyrerade naglar gick precis sönder, själv gelelagret man lägger på slogs bort :( Så nu får jag gå såhär i två veckor då jag ska göra om det.. 

Om två veckor är det alltså dan före dopparedan och jag är ledig!! Har redan planerat hela dagen: jag ska vakna, sola, gymma, basta, gå på manikyr, åka hem, förbereda massa mat, städa, dricka glögg, äta choklad, pussa på Johan, ha uppesittarkväll <3  


Den här bilden tillägnar jag syskonen Emma och Uno Henäng :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, fin bild! En sån där dag tänker jag också ha den 23dje! Undrar om stockholmsstylisterna har öppet då? Är på väg dit nu så det ska jag fråga! Ha en bra dag min glasstrut! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback