aerobic&sushi torsdag!

Det blev ingen Zumba igår, hon var sjuk :( Så jag körde Aerobic som de satte in i stället. Var lätt som en plätt så jag tog i ordentligt vilket resulterade att jag knappt kunde gå hem efteråt. Jag hade glömt att det var så roligt med aerobic och musiken är nästan alltid bra! Lite svårare bara ;)

Efteråt gick jag och köpte sushi på vägen hem. Sen bokstavligen släpade jag fötterna efter mig när jag gick hem med mat, tränings- och handväska. Johan får bidra till ett par nya ;) När jag kom hem var jag typ mer blöt än vad jag var på gymmet, men maten var god! Vi kollade sen på the box som började lovande men som spårade ur totalt, och mitt i filmen kom jag på att det var just så som Emma beskrivit den för mig.. Typiskt.

Hoppade i säng vid 11 och somnade på studs och hör och häpna, sov heeela natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback