dagens mills = grön

Äntligen mår jag bra igen!
Sen jag åt min frukost vid 9 fram tills nu har jag mått så illa så jag vid ett flertal gånger trott att jag varit tvungen att kräkas. Nu, efter 4 timmar mår jag bättre igen och är säker på att allt i min mage kommer att stanna där :) Mår däremot fortfarande illa och har inget sug alls på stark soppa till lunch som jag har med mig idag. Och med tanke på den snömängd som flyger utanför fönstret har jag inte större lust att gå ut heller..

Huvudsaken är att jag mår bättre för ikväll ska vi ut och äta med jobbet :) Blir en 7rätters avsmakningsmeny på restaurang Smak. Har inte varit där men menyn låter fantastisk!


Idag har jag min nya gröna kjol på mig, är lite smått kär i den :) Grönt och messing i halsbandet och gröna stenar i örhängena. Är helt enkelt en grön dag idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback