dress from hell :(

Det blev julklappsshopping igår iaf :) Fyndade dock inte så mycket, blev julklappar till respektives syskon och så köpte jag det sista till Johans päron. Nu är det alltså till syster och pappa kvar. Ska det vara så svårt att önska sig något, alltid vill man väl ha något? Sak försöka hjälpa Johan att komma på lite bra klappar också.

Igår fick jag hem nyårsklänningen jag skrev om för någon dag sen. HEMSK :'( Först så gick inte 400 kr bhn jag köpt till att ha under. Jag kan inte gå utan, helt enkelt för jag vägrar.. Färgen stämde inte alls. Det ända som var fint i den var mitt ass :P Men det duger inte när resten av mig såg gigantisk ut! Detta ledde till en minde deppsvacka och jag har träningsväskan med till jobbet idag! Den följer även med imorrn!

Så... Help me find a new dress!!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback