droppidropp :(

Den här hösten, vintern har det inte runnit en droppe från min näsa. Och jag har varit lyklig meddans alla andra människor i sverige klagar över sjukdom och förkylning. HA till alla som säger att jag lätt blir sjuk för att jag inte äter ditten eller datten.

Nu var det visst min tur. Igår kväll gick jag hem, genomsvettig från gymmet i snöstormen. Inte det bästa kanske, direkt när jag kom hem kände jag att något var pågång. Typiskt, hoppas att det stanna såhär och inte blir värre!

Ikväll får vi se vad som sker. Baffe ringde och ville göra något. Stackarn har ju varit nykter sen förra fredagen :P Så det lär väl bli en snabbmiddag istället för fondue och sen lite lek. Men imorrn gäller det att vara pigg, massa shopping och runt körning står ju på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback