efter 45 min fryser man!

Imorrse kom jag till jobbet strax innan 9 pga förseningar på bussar och tåg. Nu börjas det... Det värsta är inte att jag blir lite sen utan det värsta är att trots man har alla tjocka vinterkläder på sig fryser man om man måste stå rakt upp och ned i 45 minuter, det går inte att komma undan. De kommande monarna blir det att ta med sig "ta med termosen" med massa varmt te :)

Denna månad och under hela våren kommer vi starta en himla massa projekt på jobbet, 3 stora hittills. Jag är skit taggad och vill sätta igång nu på en gång! Men först blir det väl en hel del förarbete.

Ikväll ska vi ha mys hemma :) Vi ska lyssna på julmusik, dricka glögg och bygga pepparkakshus, tjoho! Vill göra lite vanliga pepparkakor också, får se om vi orkar det annars ska vi ju till mamma på söndag och baka. Enda anledningen till att jag vill baka peppisar är för att jag har köpt en ost som är grym att ha på, tihi!

Idag börjar julkalendern, den ska jag se på ikväll :P


Massa julbak förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback