en helg veck och en ny vecka..

Och så har ytterligare en helg gått och en ny vecka börjat. Jag hänger verkligen inte med i tiden just nu och på jobbet känns det som att jag pysslar med 1000 saker samtidigt. Imorgon är det heldags kurs hos Trio igen och resten av veckan kommer nog sysselsättas med statistikräkning.

-------------------

Helgen har varit väldigt bra! I fredag var vi ju ute och åt med jobbet, 7rätters gourmetmiddag med vinpaket, 7 glas! Lyxmiddag när någon annan betalar, det finns nog inge bättre, hihi. När jag kom hem satt jag uppe med Johan och Stefan några timmar, varför ska det vara så svårt att lägga sig ibland?

I lördags var det till att stiga upp tidigt för att åkte till Forum Nacka med Sis. Det var julklappsshopping när den är som bäst, hittade till alla utom pappa så nu har jag han och Annica kvar. Och kanske en liten sak till, till Johan. Vi hade iaf väldigt roligt och spårade ur totalt inne på Cervera, vi tjöt av skratt och tårarna rann när Annica började lägga ner en skål i kassen utan att betala :D Så blir det efter några timmars shopping i 100 graders värme och trötthet...

Kvällen fortsatte med en planerad trerättersmiddag hos Emma coh Markus. Tiden sprang dock iväg lite så det blev helt enkelt en tvårätters, men det är inte fy skam det inte! Jag och Emma åkte in till söder där det var dags för en liten reunion med SFG! 4,5 år sen studenten!! Vi började på söderkällarn med billig öl och sen blev det kvarnen. En riktigt rolig kväll men massa folk man inte sett på evigheter!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback