ge mig imorrn med Emma!

Herreguuud vad tråkigt det är idag! Alla måsten är klara, listor är uppdaterade till max och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Äta lunch kanske, men jag är inte det minsta hungrig trots att jag åt direkt när jag kom till jobbet imorrse.

Jag vill ha en flumdag med Emma, det tycker jag skulle vara roligt :) Men imorrn efter jobbet flyttar jag hem till henne över helgen så då har vi massa tid på oss. Idolparty med rosa&blingtema imorrn, bakisdag på lördag och vin i mjukisar det ser jag sannerligen fram emot! Bakiscola (eller must såklart!) i badet och lite bibelläsning kasnke? Haha!


Jaa, det här kortet är ju då 5 år gamalt  som vi tog på världens bästa revolution..
Hittade inte kortet där vi badar badkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback