HMs vårkatalog.

Igår fick jag hem HMs vårkatalog. La mig ner innan läggdags för att bläddra igenom och vika sidor :) Men det blev inte så mycket vikning, inte alls nå snygga kläder. Vida jeans, träklackar, pösiga linnen? Ett par ljusa jeans, treggings och en bikini var det jag hittade. Också det som jag nyss klickade hem från hemsidan. Haha, varför ska man inte kunna köpa en bikini mitt i vintern? Passade på nu när allt fanns på lagret..

Guuud vad jag längtar till våren nu, geee mig! Vill kunna använda mockastövlarna jag inte hann använda innan snön föll i höstas! Har redan planerat the outfit! De nya puderrosa jeansen, mocka stövlarna, skinnjackan jag fick i julklapp och stoooora solglasögon. Just det, en tröja måste jag hitta till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback