slöseri på enegri!

Mills e happy :)
Jag trodde att jag skulle behöva sitta i växeln hela dagen, men inte! Öppnade och körde en timme och sen kunde jag återgå till mitt. Man ska inte hetsa upp sig i onödan, var jätteirriterad igårkväll pga något som inte ens hände. Onödigt att slösa sin energi på det!

Mitt i allt jobb, uppdateringar och små projekt kan jag inte sluta att tänka på det. Jag MÅSTE hitta en ny nyårsklänning, prio ett sätter jag på den uppgiften! Får dock vänta tills ikväll eller lördag då jag ska iväg och shoppa.

Julklappar, IKEA, klänning, julgran, bak. Det ska vi ägna vår lördag till :) Eller eventuellt om vi bakar på söndag och kör en julmarknad på det.. Helgen innan julafton, mycket att hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback