ta inte den sena bussen...

Idag bestämde jag mig för att ta en senare buss. Eller jag hade inget annat val efetrsom jag gick upp så sent :P Missade bussen, såklart. Alltid när jag bestämmer mig för att ta en senare buss är det något som händer, jag missar den, den kommer inte, tåget är sent.. Det slår aldrig fel. Men idag kom som tur var Kistabussen som åker förbi tåget så jag kom i tid :)

Dagen på jobbet började såklart med problem, man kunde helt enkelt inte ringa, men det var löst på 10 minuter så jag hoppas att det håller sig så resten av dagen. Jag tänkte nämnligen kompa och sluta vid halv 4, 4. Då tar jag mitt pick och pack och åker hem till Emma!! Middag och idolkväll står på schemat och övernattning :)

Merry fredag!


Flumhelg på schemat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback