talsvar hit och dit!

Guud, har haft massor att göra på jobbet idag. Dagen började med kaos, mer frånvaro.. Jävla "sjukdommar" Själv tvingar jag mig till jobbet trots att jag är så täpt så man inte alls hör att det är jag men annars så mår jag bra. Förkylning är inte att vara sjuk, baaah!

Sen vände dagen och blev rolig då vi började "bygga" talsvar. Och jäklar vilket projekt det var, menyer över allt, undermenyer, kopplingar osv osv. I två timmar satt vi för att få till talsvaret på en slinga, tillsammans med Marianne som utbildar folk i systemet. På eftermiddagen när jag gick in var ALLT borta!!!! Ville gråta och skratta på en gång, sparka in en dörr eller två. Nu måste jag och Anna göra om allt igen, själva, vilket säkert kommer ta en hel dag!

Efter det ville jag bara sova men jag kom bara på mer och mer jobb som jag måste få gjort innan jag tar ledigt på torsdag.. Blir fullt ös imorrn!

Skönt att vara hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback