träningsmål 1&2

Ikväll skiter jag i afterworken och öl med jobbet. Varför, för jag ska zumba!! Har inte blivit av någon zumba på 2 veckor så jag känner att jag måste på det här passet innan juluppehållet. Längtar!  

Och jag älskar mina 8 kg hantlar! Igår när jag körde biseps satt en man/gubbe (vad säger man?) i 55 årsåldern bredvid mig och sa helt plötsligt "Jävlar, va stark du är!" Tror ni jag mådde bra eller bra, jag kände mig fan bäst i världen!

Så två mål har jag satt upp:
- Klara 9 kg hantlarna
- Springa 2 km under 10 minuter, inte så jättelång ifrån nu :)

Mer träning och mindre öl, det är en kombo jag tror på :D 

Om jag får några julklappspengar finns det bara en sak att säga POLEDANCE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback