jag fick allt jag ville :D

Jag fick precis vad jag ville ha igår när jag kom hem! Adventsljusstaken var tänd, jag fick varma lussebullar, glögg och se på lucia på tv :) Så himla mysigt, så borde man få fler gånger i veckan! Eller framför allt så borde man kanske komma hem från jobbet och ta det så lugnt, jag flänger ju omkring som en orkan direkt när jag kommen innanför dörren.


Igår bestämdes också vad vi ska göra på julafton. Vi ska vara hemma hos mig och Johan! Mamma, Sten, Pappa, IngaLill, Annica, Mormor, Affe, Gudrun och Tobbe. Jag blev superglad som ska få planera julafton :) Perfekt eftersom jag är ledig dagen innan, laga mat, mat, mat! Sen när jag gick och la mig igår kom jag på : HUR FAN SKA VI FÅ PLATS?!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback