dumma skit Ica!

Då var räkningarna betalda för denna månad. Nu väntar jag bara på att Johan ska betala våra gemensamma så jag kan sätta in några tusen till honom också. Men kontot verkar ha överlevt gårdagens shopping och det är ju strålande. Nu får dock shoppingen vila till nästa månad då det ska införskaffas en jeansjacka och ett par nya jeans :) Men shoppa via internet på faktura fungerar ju också, hihi.

Vi var och storhandlade tidigade ikväll och jag fick ett utbrott. Jag betedde mig som värsta pms monstret rent ut sagt. Kyldisken där all fisk ligger var paj så dom hade ingen fisk! Och jag skulle köpa fisk! Och dom hade minsann inte tagit in en extra där de kunde ligga, det kan väl inte vara så jäkla svårt. Och när jag frågade i kassan när det skulle fixas sa hon "det beror väl på när dom lagar den" Guuud, så arg jag blev, och var över en halvtimme efteråt. Och så var köttbullarna slut, och brödet och hushållspappret! Så imorrn får jag åka till obben istället!

Nu blir det Göta Kanal (har aldrig sett den) en chokladboll och sen Entorage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback