en grym konsert igår!!

Var en grym konsert igår på Cirkus med David Gray! Han spelade ALLA mina favoritlåtar utom en, det ger jag MVG++ :) När han sjöng de första orden på Sail Away hade jag tårar upp till kanten och tröck in dom för att inte allt smink skulle rinna. Var så himla .... Jag vet inte hur jag ska säga helt enkelt.. Två timmar höll konserten på och jag stod på Johans fötter för att se något säkert 75% av tiden. Han är snäll min älskling!

Efter konserten gick vi tillbaka till centrum och tog en varsin cider på Fridays. Eftersom dom stängt kl 12 tänkte vi gå vidare och ta en till. Wok House var stängt, Soft var stängt och på Harry B kostade det 170 kr för dom hade någon spelning där.. Och längre än orkade vi oss inte ta så vi åkte hem och kramades istället :)

En grym söndag!!!
:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback