finaly, jag har fattat det :D

Har märkt att jag bara blajar och skriver om mina hopplösa tågresor. Det är trist och det ska jag sluta med! :)

Efter att ha jobbat här i fyra månader har jag ÄNTLIGEN förstått hur det fungerar med dessa rikskuponger. Har haft jättesvårt att förstå så jag har helt enkelt skitit i att hämta ut dom. Nu när jag förstår, förstår jag även hur mycket jag har missat ;) Så nu ska jag hämta ut fler! Matpengar, tjohooo!

Emma bjöd med mig på modell för en dag på lördag. Skulle vara grymt kul! Det börjar kl 3 och jag måste hinna hem till halv 7 eftersom vi får schlagergäster. Så nu väntar jag på svar från Emma på ungefär hur lång tid det tar. Hoppas att jag hinner!! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback