fredag!

I flera dagar nu har jag varit sugen på att ha min vita sommar/strand tunika :) Det kändes dock lite overkill eftersom det trots allt är oändligt mycket snö ute och minusgarder. Fick istället bli årets första vår inköpta klädesplagg. En svart, tun tunika med lite blommor och grejs på. Jag gillar den men av någon anledning känns den lite Mutti.. hmmm.... Nya stövlarna och pälsjackan självklart på denna fantastiska fredag!

Det gick kalasbra att steka kycklinglåren igår :) Blev jättegott och inte alls brända som jag trodde. Till det tog jag ett glas torsdagsviiiiin och såg sen på två avsnitt av The Hills innan datorn kajka ihop totalt, blä på världens finaste dator! 

I eftermiddag inleds helgen med träning och sen har jag bestämt att vi ska hyra film. Orkar inte se på allt skit på tv. Jag vill se en bra film, äta gott och somna på soffan. En klassiker på fredagar sen nya soffan införskaffades :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback