ge mig bali!

Fyy, vad det är kallt här inne idag! Sitter med min tjocka poncho för första gången sen jul, brrrrr! Eftersom jag nu äntligen har förstått det här med rikskupongerna har jag hämtat ut ett häfte idag. Vilken lycka :) Här ska det ätas gott!

I eftermiddag ska jag ta en tripp till Sats. Träningsvärken i magen har gått bort sen fredagens träning så jag måste fylla på lite och få ytterligare en stämpel i mitt "träna 2 ggr i veckan i 12 veckor" pass. Om man gör det får man en träningsbag. Kanske inte världens största grej men det är tillräckligt som morot för att komma iväg när soffa och tv känns mer lockande.

Nu har jag åter igen kollat resor. Har kollat flygbiljetter varje dag i hela augusti och halva september för att hitta billigaste priset. Och nu har jag gjort det. Nu håller jag alla tummar och tår att jag får ett svar snart :) Som jag sa till Johan, om vi bokar detta kommer jag inte vara bitter över snön längre, jag ska till och med pussa den!


Ge mig Bali!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback