global uppvärmning my ass!

Jag tror härmed inte på den globala uppvärmningen längre. Precis som jag valde att inte tro på svininfluensan, och se så rätt jag hade där :) Härmed tror jag på en ny istid.

Det är ju inte så omöjligt känns det som. Vi är inne på månad tre nu och idag är det ytterligare ett ras på 20 minus. Brrrr, jag är inte skapad för att klara sån här kyla. Det värsta är när man känner kylan tränga sig upp genom skosluorna, trots att man går.

Men lite tur har jag haft denna morgon. Kom till rotebro och kände inte jättemycket hopp när jag såg förstasidan på Metro "Sl: Stanna hemma idag" Men mitt tåg verkar vara det ända som kom i tid och inte var inställt.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback