hysteriska skitbarn på tåget!

Hade en mardrömsresa hem från jobbet idag. En unge skrek så det lät som den blev misshandlad! Helt hysterisk och när jag tror att jag är på gränsen till ett sammanbrott slet jag upp I-poden och drog upp den på högsta volym. Mina tummhinnor vibrerade men jag väljer det framför att lyssna på skrikande ungar! Fy faan!

Lugnade nerverna med ett varmt bad när jag kom hem.

Svängde förbi Format och hämtade mitt HM paket. Tunikan var jättefin men dessvärre åker kjolen tillbaka. Var hur fin som helst i katalogen men live såg det ut som något som vem som helst skulle kunna sytt ihop. Får spana vårkjolar i butikerna istället :)

Strax blir det torsk&äggsås till middag, fab!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback