Ipod vs. mobil ?

Jag har lite ångest över hur jag ska göra nu när min Ipod har gått sönder. En sak är säker, jag överlever INTE utan en! Inte utan just en Ipod utan att inte ha min älskade musik med mig.

Jag har varit inne och kollar på Nano 8 gb för 1300 kr och 16gb för 1800 kr. Men det är någon ny variant med videoinspelning, radio, högtalare och ljudinspelning. Och då undrar jag, kan man inte köpa en "vanlig" nano längre? Johan försöker övertala mig att köpa en ny mobil istället med mp3. Han säger att jag ändå måste köpa en ny mobil snart, men jag tycker min fungerar kalasbra! Isf måste jag ha en mobil där man kan ha musiken i olika mappar och spelningslistor, kan man ha det? Jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag säger bara en sak: iPhone! Telefon med inbyggd iPod! Funkar precis som vanlig iPod :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback