ledig måndag!

Idag är vi lediga :D

Kom ju hem strax efetr kl 1 inatt så vi hade tagit ledigt. Det är ju helt fantastiskt att vara ledig en måndag när man vet att alla andra jobbar! Har fått en hel del gjort idag också. När vi gick upp började jag med att frosta av frysen medans Johan lagade lunch. Sen har jag varit förbi pappa och lämnat en massa saker. Jag har tagit en sväng in till stan med bilen (villat runt lite..) för att byta stövlarna jag köpte i lördags. Hade lite otur och fick med mig en 36 och en 38 hem i lördags!!! Men som tur var fanns det ett par 36 kvar! Gick även in på hm och köpte ett par svarta benvärmare som jag kände att jag behövde till mina vinterskor, hittade ett gamalt presentkort i plånboken med exakt 50 kr på så de blev "gratis" :) På hemvägen stannade jag på Sats och tränade en timme och strax ska vi åka och storhandla.

Gud va skönt att få lite saker gjorda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback