lördag.

Igår kväll skulle vi ta en liten sväng till Ica för att köpa lite gottis och middag. Och vad händer? Jo, jag backar in i en bil :( Blev helt förvirrad när det dunsa till, brukar ju kunna köra ut över en meter till utan att komma fram till garaget på andra sidan. Men där stod då en fin, gul biil! Det är alltså inte tillåten parkering där han stod så jag tycker minsann att det var lite hans fel :P Får se om dom ringer idag annars är det nog lugnt, blev ingen stor skada på hans bil, ingen på min. 

Idag stod klockan på strax innan 10, upp och iväg till gymmet. Efter 5 minuter på crossen trodde jag att jag skulle svimma. Vilket snille går till gymmet nyvaken och fortfarande snurrig. Jaja, känns bra nu. Blev dock ett lite kortare pass. Cross, rygg, mage, midja.  

Om ett tag ska vi ta oss in till stan för att jag ska shoppa onödiga saker :P Sen ikväll blir det Kinamat och fira pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback