Nationalteatern

Igår hade vi lite skojigt i duschen och sjöng Nationalteatern-Får man inte göra. Nu har den fastnat totalt. Jag har nynnat på den i över två timmar. Det värsta är att jag nynnar början på låten, sjunger de tre första meningarna och sen börjar jag om. Och så har jag hållt på.. Börjar bli lite tröttsamt nu!

Nu känner jag att jag måste ha lunch. Inte fär att jag är speciellt hungrig utan för att jag måste få titta på något annat än denna datorskärm. 

Jag sitter och funderar på om det räcker att göra thaikyckling med couscous till lördag. Ska visserligen ha knytis så egentligen borde det räcka. Men jag blir så sugen på att göra alla möjliga olika smårätter. Får se om jag kan hålla fingrarna i styr. Ska ju göra lite mojor också! Åsa, Jocke, Lotta och Danne kommer på knytis- schlager- och drinkgalej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback