pillerknaper.

Ojoj, ytterligare ett piller har tillkommit till min dagliga ranson. Tur att folk inte ser mig och hur jag håller på, måste nog se ganska konstigt ut.. Men det är ju bara bra piller :)

Morgon: P-piller (viktigast av allt!)
Kommer till jobbet: C-vitamin, D-vitamin, Multivitamin, B-vitamin
Frukost: Det nya som ska göra att hår och naglar växer bra och huden blir fin.
Lunch: Samma som till frukost.
Middag: Samma som till frukost och lunch.

Så totalt per dag drar jag i mig 8 olika piller! Det låter ju inte så jävla sunt trots att det är bra piller :S Vet inte varför men jag har fått för mig att detta inte är bra för magen..? Men sen jag började äta alla mina vitaminer dagligen har jag inte blivit det minsta förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback