schlagerlördag :D

Idag gick vi upp 9.30 :)
Händer inte ofta att vi gör det. Om vi vaknar brukar vi alltid somna om..

Jag har suttit med datorn och gjort massa spelningslistor på Spotify, bland annat en schlagerlista till ikväll. Viktigt att ha innan för att tagga till ;) Strax ska jag skriva om schlagerdrinkleken på datorn. De gamla papprena är så nerspilda och kladdade så man knappt ser något.. I´m taggad till ikväll om man säger så!

Nu väntar jag på att Johan ska säga "Ska jag göra frukost älskling?" Det verkar dock inte ske, får gå upp och slänga ihop min egna frukost/brunch snart. Magen kurrar, bina surrar, dags för nånting gått! Fin sång från Nalle Puh :)


Jag myser i min MEGA krage jag fått av Jeanette :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback