skapandet av hotbilder..

Vad är det med denna ufo hysteri vi har drababts av?! För några veckor sen hade jag samma utbrott på allt detta skrivande i Aftonbladet och nu börjar dom igen. När dom frågar om man tror att utomjordingar har besökt jorden svarar 41% av 44000 personer JA! Är det bara jag som inte har någon som helst förståelse för detta?!

Är det inte ufon som ska ta över jorden så är det maneter :P Jag och Johan såg en dokumentär om maneter förra veckan (det är sant!) I slutet av den lät det som att maneterna förökade sig så mycket och så fort så att de skulle ta över våra hav. Jaja bulle..

Varför verkar vi ha ett behov av att skapa en massa hot. Räcker det inte med att vi har möjlighet att spränga upp oss själva om någon tokig människa skulle få för sig det. Och DET känns ju däremot inte som en omöjlihet att någon skulle få för sig det.

Får se vad som hinner först. Ufon, förökande maneter eller galna människor..

Haha, jag säger då det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback