the partyhelg :)

Partyhelgen är över och ersätts nu med en söndag med strålande sool! Känns bra det också :)

I fredags startade jag ju med några drinkar i badet för att få tillbaka känseln i tårna efter att ha väntat på tåget en timme. Sen blev det nacomiddag till gamla Europe musikvideos. Stefan och Sandra kom förbi och drack drinkar och så spelade vi vårt nya Buzz till 3.30, grymt kul! Men som vanligt går det ju inte så bra att spela medans man dricker.. 

Igår var det schlagerdags med några av de bästa människorna på jorden, jag är kär i dom allihopa :) Schlagern var väl ingen enorm succe som vanligt, men Kom låten ska jag och Emma lyssna på heeeela sommaren. Och så ska vi springa runt poolen samtidigt och leka älvor, haha. Efter schlagern blev det rumpskak och en massa massa allsång. Kändes lite som förr i tiden :) Ska lägga in korten på datorn nu på en gång!

Idag hoppas jag att det blir en mysig söndagsmiddag hos Emma och Markus och en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback