Uppåt :)

Nedgången i mitt humör är borta och nu är jag uppåt igen :)

Jag tycker dock att det är lite frustrerande att jag inte får tag på Emma längre om dagarna. Jag vill ju prata med min vääään, och inte vet jag när hon slutar idag heller. Måste se till att skaffa en kopia av hennes schema och ha här på jobbet :)

I eftermiddag blir det träning igen. Har massa träningsvärk i nacke och rygg från i måndags men det ignorerar vi i. Här ska det tränas. Ska försöka komma iväg tre gånger i veckan men om jag kommer iväg två ska jag försöka vara nöjd med det.. Igår fick jag dåligt samvete när jag åt två minismå lakritsbitar, kanske lite överdrivet.. 

Och mitt i denna godisångest och träningsplanering sitter jag och kollar på olika recept. Jag ska nämnligen baka något till söndag då vi ska på alla <3 dag brunch hos Mutti. Det är så kul att baka men jag vill inte äta det jag bakat.. Knäpp :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Höhö! You've got mail!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback