torsdag.

Måste bara säga att vi åt lite "lyx" middag igår. Bulgur med räkor och kräftor i en enda röra. Kanske inte så flashigt men att köpa räkor och kräftor bara så där till middag (jag var toksugen!) tycker jag är lite lyxigt. Super gott blev det med en kall cream fraise sås jag mixtrade ihop. I like laga mat :)

Imorrse kom jag inte upp ur sängen. Låg kvar ytterligare en snooze, jag kom bara inte upp. Johans hand var som ett element mot min rygg och utanför täcker var det som en iglo, vem vill gå upp då?! Vaknade inatt av att jag frös så jag skakade. Jag tror att jag varit så trött den här veckan för att jag fryser hela tiden, låter det rimligt?

Jag måste se till att hitta på något att göra på lördag. Jag blir jättestressad av att inte ha något att göra! Schlagerpartyt blev inställt och jag kommer inte sitta hemma i soffan och titta själv! 

Kommentarer
Postat av: leelee

kom till västerås vettja!! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback