fredag!

Äntligen fredag!
Den här veckan har verkligen gått i slowmo, helt otroligt!

Hade ytterligare en trevlig timme på gymmet igår :) När jag låg där på mattan och gjorde de sista benlyften slog det mig att jag ligger och stönar! Det måste jag sluta med, det må vara jobbigt men stönandet måste sluta! Planen till middag var fisk och eftersom vi fortfarande inte har en fungerande ugn så stod stekning på schemat. När jag satt i bilen på väg hem från gymmet kom jag på att jag ville ha KOKT fisk. Och när jag fått en matidé lossar den inte. Kokt fisk det blev med potatis och sås :)

Ikväll är det bakning till söndag som gäller. Vill inte säga vad för det ska bli en överraskning. Och eftersom det finns en möjlighet att sis hoppar in här innan söndag så hemlighålls det. Men det är mer än en sak som ska bakas så jag lär nog hålla på ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback