måndag.

Idag är en tröttis måndag och jag har ont i magen :(

Men det var iaf riktigt ljust ute när jag åkte till jobbet imorrse. Det är bra och nu väntar jag bara på att det ska bli nååågra få plusgrader. Det är väl inte så mycket begärt, några få bara så blir jag glad :)

Idag måste jag försöka ta mig iväg till gymmet. På onsdag har vi kvällsmöte och på torsdag efter jobbet ska vi ut och dricka öl så jag måste komma iväg idag och imorrn, alt på fredag. Jag kan ju inte slappa ihop nu när jag tror att man börjar se resultat. Det kanske bara är inbillning men isåfall så funkar det ändå, feels great :)

Snart bär det av till Prisextra för att köpa lunch. Och så ska jag ringa min älskling och säga att jag älskar honom :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback