alla <3

Igår var det alla <3 dag som vi faktiskt inte firade speciellt mycket.
Jag vaknade upp hemma hos Jenny i Västerås med solen i ögonen. Hade en väldigt rolig lördag med middag, vin, schlager, utgång på BMB och nattamat på Donken :) Sussade på soffan och vaknade som sagt till en riktig vårdag! Jag duschade, gjorde mig iordning och tog bilen hem till Väsby.

Strax efter kl 2 kom jag och Johan hem till Mutti där vi hade alla <3 brunch med henne, Sten, Ankan och Jimmy. (Snacka upp uppbyte Ankan ;) Super trevlig och social kille, you go sis!) Vi fick de obligatorista underklädspresenterna av Mutti, hon tycker alla tjejer SKA få underkläder på alla <3 :) Fick även ett presentkort för att gå på afternoon tea, supermyys! Åt massa mat och när jag dukade upp min efterrättsbuffe ville ingen ha, förrutom pannacottan :P Så nu får Johan ta med allt till jobbet, jag vill inte ha allt hemma så det hamnar i magen!

När vi kom hem la sig Johan och sov i några timmar och jag glodde på tv. Strax efter 8 blev det middag. Och vilken supermiddag sen! En varsinn biff. Inga tillbehör, inge sås, bara en varsinn biff.. Väldigt mysigt, haha. Var fortfarande mätta sen brunchen. La oss för att titta på film och efter en timme somnade jag. 

Men varför ska man "fira" för? Räcker det inte att man spontan myser när man vill istället? Annica sa att det var romantiskt att bada tillsammans och det gör vi ju minst 3 gånger i veckan så vår romanskvot är på topp trots att gårdagen var som en helt vanlig slö söndag :)  


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så mycket! Kul att du tycker det :)

Efterätterna var jättegoda trots att vi var så mätta ;)

2010-02-15 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback