pms tisdag :(

Idag är mitt pms humör på topp, eller det var det imorrse. Har varit vaken halva natten pga magont och min kroppstemperatur. Svettas, fryser, svettas, fryser, svettas, fryser... 6.10 fick jag sms som jag blev måttligt road av, 15 minuter innan klockan skulle ringa. Visserligen bara 15 minuter men dom är viktiga för mig. Innan jag gick hemifrån stod jag och grät i hallen för jag mådde så dåligt. Johan blev morgonirriterad för att brödkniven låg i slasken och han inte orkade diska på morgonen. Då började jag gråta!? Snacka om allvarliga humörsvängningar :P På tåget mådde jag illa och nyss trodde jag att jag skulle slita sönder skrivbordet när jag krampade tag i det när magen knep som värst.

Nu mår magen ganska bra, är bara trött.. Jag är iaf glad över att vara på jobbet med mina trevliga kollegor :) Har varit kreativ och kommit på ett rim till Jeanette som sitter och kollar på bilar. Måste ju göra reklam för min lilla Kia!

Världens finaste bil,
med denna kör du yttersta fil.
Den inte dricka mycket soppa,
och den går som en loppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback