onsdag.

Jag är störd. På tåget på monarna när jag tänker på allt mellan himmel och jord så hjärnan svämmar över tänker jag som att jag bloggar. Jag nästan ser texten komma fram när jag tänker. Då är det jobbigt när jag väl sätter mig vid datorn och "mitt tidigare inlägg" (allt jag tänkt) inte finns där. Jag tror nog att det är ett ganska starkt tecken på att man är beroende..

När jag gick i gymnasiet sa alltid Loreta att man ska börja med att nämna de positiva sakerna när man skriver en recension. Därför ska jag börja med att skriva de positiva sakerna om denna dag :)

+ Jag hade en fantastisk natt med massa sömn inatt! Efter några nätter utan sömn brukar kroppen ta sitt förnuft till fånga och låta mig sova. Och så brukar jag sova bättre när jag har tränat på kvällen. Jag älskar att sova :)
+ Idag har jag på mig mina kostymbyxor för första gången på en evighet. Då kan ni kanske gissa vad det positiva är med detta.. De är inte lika tighta längre, TROTS att jag har en uppsvälld mensmage! HA!

- Som sagt så har jag mina kostymbyxor på mig idag. När jag gick ut till bilen imorrse märkte jag att dom drog i marken. Då kom jag på att jag alltid har haft högklackat till dom byxorna. Jag var alltså tvungen att stoppa ner byxorna i vinterskorna. Detta är det ABSOLUTE fulaste jag vet! Så jag fick se ut som en jävla clown hela vägen till jobbet!  
- MIN IPOD ÄR PAJ!!!!! Den går igång men sen låser den sig när äpplet kommer upp och sen liksom tynar bilden sakta bort tills allt försvinner. Dumma skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback