torsdag.

Ojojoj, nu händer det saker här på jobbet! Hade 45 minuters morgonmöte och nu är typ alla i chock. Och jag blir mer och mer stressad över att jag fortfarande är timanställd... Ge mig en fast anställning då! Imorrse åkte jag med ett tidigare tåg eftersom vi bestämde igår på mötet att vi skulle ha en snabb brandgenomgång. Känns skönt att veta vad man ska göra om något händer, speciellt när vi är ansvariga vid brand :S  

Igår hade vi som sagt möte. Tre timmar så jag kom hem 21.15. Så det var bara att duscha, äta en kvällsmacka och sen hoppa i säng. Hemskt att inte ha någon kvällstid hemma, man hinner liksom inte slappna av.  

Ikväll blir det andra bullar. Det blir ett ordentligt träningspass och sen vill jag göra något. Spelar ingen roll vad riktigt, se en bra film, äta en god middag, dricka en cider.. Jag vill bara göra någonting och inte bara se en massa strunt tv tills man ska lägga sig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback