dyra vanor.

Jag har blivit beroende av hår och ansiktsprodukter! Och inte Nivea eller Loreal utan saker som kostar 200 kr styck. Det är en dyr och dålig vana jag lagt på mig sen jag började jobba. I julas köpte jag olika ansiktsprodukter från DermaNord för 800 och så tänkte jag "Det var det sista jag behövde, nu har jag allt" Trodde jag... Först så måste jag köpa nya silkesdroppar. Och värmeskydd från Tony&Guy, jag har fått dille på deras produkter. Vill även köpa deras anti frizz schampo och balsam.. Och tillsist måste jag ha någon form av peeling/mask till ansiktet, har hittat en Papaya peeling från DermaNord som jag vill ha.

Vad ska man prioritera egentligen?

Kommentarer
Postat av: Annica

Hur kan dina silkesdroppar redan vara slut?! Dom är ju hur dryga som helst..

2010-02-19 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback