happy friday!

Idag är det freeedaaaag! Gud vad jag längtat efter denna dag och nu känns det inte alls som fredag. Det känns typ som onsdag, kanske torsdag. Konstigt. Men nu spelar dom "That's not my name" på P3 och då tänker jag på min älskling. Det gör även han (eller kanske inte tänker på sig själv utan "hans" låt) eftersom jag fick sms från honom nu där han frågade om jag lyssnade :)

Ikväll funderar vi på att boka en bana, bowla och dricka lite öl :) Jag kommer inte ihåg senast jag gjorde något en fredag. Vi brukar äta något gott till middag, något onyttigt efteråt, se på film och somna tidigt på soffan. Oftast innan filmen är slut.. Vad hände med tiden då man orkade gå ut och festa på fredagar?

Och nu spelar dom en låt från GuitarrHero på radio så nu fick jag jättelust att spela det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback