tisdag.

Fy vilken stressig morgon jag haft idag. Eller den blev stressig när jag missade tåget med en halv sekund.. När jag kom till Norrviken ringde Johan och frågade om jag sett hans nycklar. Dom låg i min handväska som jag hade i knät.. Så Johan kunde inte gå till jobbet förns hans pappa hade åkt hem från jobbet till oss med sin extranyckel. Och trots att jag satt på tåget och inte kunde göra något så dog min mage av stress. Onödigt, jag vet..

Men nu är jag installerad på jobbet igen och är lugn och glad :) Förmiddagen har gått fort, sitter i repan så jag har lekt med lite post och mail. Jämfört med förra veckan som var helt galen så känns denna vecka (dag) väldigt lugn! Men så är vi ju alla på plats också. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback