imponerad av blinda!

Jag måste säga att jag är så otroligt imponerad av blinda! Var ute en sväng på lunchen, en blind kille hade gått vilse och fick en vägbeskrivning hur han skulle gå. Det är ju helt otroligt hur de hittar och hur de lyckas korsa alla vägar hit och dit.

Eftersom jag hade en lite kortare lunch idag så skulle jag som sagt bara gå över vägen för att köpa lite god Thaimat. Men där fick jag minsann vänta i 30 minuter på maten! På den tiden skulle jag ha hunnit gå fram och tillbaka till prisextra och börjat äta. Nu fick jag istället slänga i mig världens starkaste gryta på 7 minuter. Min hals och mage gör ont :(

Bokat tid hos StockholmsStylisterna hann jag iaf göra meddans jag väntade :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback