skäll inte för skällandets skull.

Jag förstår mig inte riktigt på folk som verkar må bättre av att skälla på folk. Jag tror nog att alla är lika arga, förbannade, irriterade varje kväll när man ska ta sig hem från jobbet och måste vänta på ett tåg upp till en timme. Idag när jag stod och väntade på tåget kom en kille och skällde ut spärrvakten för att tågen var försenade och att han inte hade fått någon info. Vad fan har han gjort, klippt elkabeln? Han sitter ja bara och stämplar biljetter! Och dom ropar ju ut info i högtalarna var femte minut och om man ska åka tåg en dag som denna är man smart om man kollar på sl.se innan man ger sig ut. Jag tror jag har kollat deras sida 10 gånger idag :P 

Eftersom jag har varit ovanligt pigg denna måndag så körde jag stenhårt på gymmet :) Crossen blir lättare och lättare för varje gång och jag blir mer och mer taggad eftersom jag börjar se resultat. För första gången kommer "Beach 10" bli ett löfte som kommer hållas hela vägen fram!

Nu ska jag läsa lite bok innan det är dags att hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback